DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan

  • masa pelepasan:2023-12-26 14:24:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:224
  • Penerangan pantas:

    Duba,Kebocoran minyak di flange looperKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatDubaMinyak pengu

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

DubaMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Dalam kehidupan harian tertentu, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Dari penampilan jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai,DubaHarga pengubah jenis kotak 250kVA, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat,DubaPengubah kuasa frekuensi tinggi, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Selamat datang panggilanDengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan



Mod wayar pengubah jenis kering:

NyahkiraPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan,DubaYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baik, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

DubaDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pembuat pengubah jenis kering

DubaMaklumat produk lain
  • Hamburg-BergedorfPlatform mengangkat bebas halangan menegakGunakan panduan

    Hamburg-BergedorfPlatform mengangkat bebas halangan menegakGunakan panduan

  • SeriaTransformer tenggelam minyak S9Pasaran yang lemah

    SeriaTransformer tenggelam minyak S9Pasaran yang lemah

  • KemnitzTrak platform angkat hidraulikUntuk apa itu

    KemnitzTrak platform angkat hidraulikUntuk apa itu

  • KemnitzPaksi penerbangan tetap hidraulikPenyelesaian masalah demam

    KemnitzPaksi penerbangan tetap hidraulikPenyelesaian masalah demam

  • Busgow FreiburgForklift boarding bridgeKesan perlindungan yang baik

    Busgow FreiburgForklift boarding bridgeKesan perlindungan yang baik

  • Busgow FreiburgPlatform angkat gerak garpu guntingCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    Busgow FreiburgPlatform angkat gerak garpu guntingCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • Busgow FreiburgPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis aplikasi kategori

    Busgow FreiburgPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis aplikasi kategori

  • TutongTransformer transmisi kuasaManfaat yang tidak boleh dilepaskan

    TutongTransformer transmisi kuasaManfaat yang tidak boleh dilepaskan

  • segera:Peringatan: Maklumat DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan memberi anda DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan oleh syarikat kami, perkhidmatan DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan. DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DubaPengubah penuh minyak tertutupFaedah yang diketengahkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!